قلبي في حبك أناني
بحبك أنت سامعني
ياريت تحس و تعذرني
من البعد الشوق قاتلني
أفكار و ظنون تجنني
و النوم مجافيني
تعالى يوم و صالحني
من عيونك ماتحرمني
بقربك ياغالي فرحني
غيابك عني جارحني
ليه بالبعد تألمني
لو تعرف قربك بيطمني
ما تبعد يوم عني
وجودك دايماً بيحييني
البعد يا روحي على عيني
ابعت لي طيفك من البعد يدفيني
قرب و العذاب نسيني
يا فرحة عمري و سنيني
صالحت بيك زماني
و ضحكت لي الدنيا من تاني
كفاية بعد في الحب قلبي أناني
أخاف في البعد تنساني
اتعذب في وحدتي و أحزاني
إيمان سعيد

ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق