طل القمر في غيابك
بلغني رسالتك
وصلني سلامك
وجعني ملامك
قلبي ما يعرف يقسى عليك
شوفت القمر حزين عليك
حتي الشجر بكى في غيابك
و الورد ذبل لعنادك
كل يوم أستني رجوعك
القلب تعب في انتظارك
يا جمال حياتي في قربك
و القمر و ضياه في وجودك
الشجر و ظله في لقياك
وعطر الورد في أنفاسك
تحييني بنظرة عنيك
تأسرني بلمستك
ترجع لي الأمل في الحياة معاك
احقق أمنيتي في حبك
و أعشق عذابي في هواك
إيمان سعيد

ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق