وأقول ياعين
ليه تبكي
متخلي لروحي
عندك خاطر
مكفايا بكى
مخلاص حبيب
القلب بأ مسافر
سبني وفتني
من غير وداع
ولا حتى كلام
يسر الخاطر
حتى وحشني
كلامة
وكمان خصامه
حتى لو كان
عابر
كان لي بحر
حنان
وبحس معاه
بكل امان
وعمره في يوم ما
كان غادر
فتني وغرقت
في الاحزان
وانا على هال
الحال صابر
بس ياخوفي
يكون حبنا
اوهام
ومن يومها عنيا
بتبكي ومابتنام
ولإمتى حفضل
كدى ياربي
على دل الحال
ناطر
اتاري كأس السعاده
فاضي
وعمره مكان مليان
زي ماكنت فاكر

ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق